Beregovoy-2

Design of a booklet, an album of layouts and a set of souvenirs for the residential complex “Beregovoy-2”.

Premium quality, restraint, lightness, thoughtfulness to the smallest detail. The brochure is not a corporate brochure, it is a fashion magazine. It shows not just the layouts of apartments, but the life that can be lived in Beregovoye.

To create a coherent visual and tactile experience, great attention has been paid to detail. Unusual photo sessions in the style of fashion magazines tell about the unique inhabitants of Beregovoye. Black and white sections on thin paper introduce the philosophy and sources of inspiration for the architects of the residential complex. The use of foiling techniques and paper with a metallic effect refers to the image of the river, and the aerial layout emphasizes the atmosphere of calm and safety, while at the same time resembling the outlines of houses on the embankment.

Services
Branding
Graphic
Packaging
Industry
Horeca
Девелопмент

Премиальность, сдержанность, лёгкость, продуманность до мелочей. Буклет о ЖК — это не корпоративная брошюра, это модный журнал. В нём показаны не просто планировки квартир, а жизнь, которую можно прожить в Береговом.

Чтобы создать целостное визуальное и тактильное впечатление, большое внимание было уделено деталям. Необычные фотосессии в стиле модных журналов рассказывают об уникальных жителях Берегового. Чёрно-белые разделы на тонкой бумаге знакомят с философией и источниками вдохновения архитекторов жилого комплекса. Использование техники фольгирования и бумаги с эффектом «металлик» отсылает к образу реки, а воздушная вёрстка подчёркивает атмосферу спокойствия и безопасности, одновременно напоминая очертания домов на набережной.

Next Project
Branding, Graphic, Логотип, Naming, Слоган, Packaging