Family of stores “Magnit”

Branding, Graphic, Packaging

The logo retained a recognizable color and brand name – the letter “M” – and at the same time received a modern form. He plays a gesture of hands that embodies care and attention. On facades, signs in trading floors, packaging of STM products, information and advertising materials, the original pictogram system will be used.

In association with More agency.

В рамках ребрендинга была создана СТМ на основе графики для навигации внутри магазинов. Таким образом, сама упаковка становилась бы дополнительным навигационным элементом. По итогам тестирования у целевой аудитории концепт не был реализован.

Team

Владимир Лифанов, креативный директор
Евгения Максимова, дизайнер
Валерия Вайцеховская, дизайнер
Анастасия Ашукина, дизайнер
Александра Маркова, дизайнер
Марина Локтеева, аккаунт-директор
Екатерина Куклина, аккаунт