I2Life

Branding, Graphic, Strategy, Packaging

I2Life company produces bioactive products based on organic iodine. The formula of iodine is at the heart of the name, and in combination with the word life literally translates the main idea of ​​the brand: iodine is the basis.

The positioning of the brand is: “We stimulate interest in ourselves by focusing on the most important thing.” And the essence of the brand: “Elements that form harmony with oneself”.

All products are packed in bright, laconic packaging, where each element has its own color, which in a very simple form describes the composition of the product. The focus is on the iodine. It is consistently embedded in various style elements – mineral names or pictograms to visually demonstrate the effect of the product. Just as smoothly and easily, due to its structure, the drug is embedded in the human body.

In harmony with nature. Taking care of yourself.

Цель бренда — стать брендом, который будет всегда сопровождать потребителя, поддерживая качество жизни, задуманное природой, опираясь на уникальный потребительский опыт. При разработке позиционирования было выведено основное обещание бренда: “Побуждаем интерес к себе, фокусируясь на самом главном”. А сутью бренда стало простое: “Элементы, формирующие гармонию с собой”.
В гармонии с природой. С заботой о себе.

Вся продукция упакована в яркую, лаконичную упаковку, где каждому элементу соответствует свой цвет, что в очень простой форме рассказывает о составе добавок . В центре внимания йод. Он последовательно встраивается в различные элементы стиля — наименования минералов или пиктограммы — наглядно демонстрируя действие продукта. Так же плавно и легко, благодаря своей структуре, препарат встраивается в организм человека.

Team

Владимир Лифанов, креативный директор
Ирина Сахарова, арт-директор
Даша Грекова, дизайнер
Михаил Лобов, аккаунт

Awards

ADCR Awards, шортлист
Cреда, бронза
Белый квадрат, бронза